171
Kilder
Blackstone, S. (1999). Communication Partners. Augmentative Communication,
News, 12, 1&2
: 1–16.
Bojsen, T., Seigneuret, A. & Schou, N. (2006). Spørg mig om noget. Partnerstøttet
Auditiv Scanning (PSAS)
. Specialpædagogik, nr. 6
, 11–27.
Dalentoft, A. & Dalentoft
-
Kristensen,
T. (2006a). Thors liv, et godt liv del 1 og
2. Filmene kan bestilles på
http://www.spsm.se/Laromedel/Hitta-laromedel/Butiken/
Dalentoft, A. & Dalentoft-
Kristensen,
T. (2006b).
Våga leva livet.
Strandkullens
förlag, ISBN 91-975660-3-9. Boken kan bestilles på nettet
http://www.bokus.
com/cgi-bin/product_search.cgi?publisher=Strandkullens%20f%F6rlag
Diderichsen, J. (2007).
Symptombehandling og lindrende tiltak ved NCL og andre
fremadskridende nevrologiske sykdommer hos barn og unge
. Frambu senter for
sjeldne funksjonshemninger.
Dunst, C. J., Trivette, C. M. & Deal, A. G. (1994). ‘Final thoughts concerning adop-
tion of family-centered intervention practices’, i
Supporting & strengthening
families, Volume 1: Methods, strategies and practices
, Brookline Books, Brookline,
s. 222–225.
Ellefsen, E. & Slåtta, K. (2010).
Deltagelses og opplevelsesplaner - Et verktøy for kva-
litetsutvikling og kvalitetssikring for voksne med multifunksjonshemming eller dyp
utviklingshemming.
Nasjonalt kompetansemiljø om utviklingshemning (NAKU).
Elmerskog, B. (2008). Lyd og lytting. I Fosse, P. & Klingenberg, O.,
Pedagogiske og
psykologiske perspektiver på opplæring av synshemmede
. Snøfugl Forlag, Melhus,
s. 57–69.
Elmerskog, B. (2011). Hentet fra foredrag 28.11.11 om femstegsmetoden i
habiliteringsarbeid. Ørebro universitet, Sverige.
Elmerskog, B., Storliløkken, M. & Tellevik, J. M. (2008). Fra helhetlige perspektiver
på habilitering og rehabilitering til funksjonelle og individrettede tiltak. I Fosse,
P. & Klingenberg, O.,
Pedagogiske og psykologiske perspektiver på opplæring av
synshemmede
. Snøfugl Forlag, Melhus, s. 87–95.