Media

Media


Bilder: CatchIDI 2022

  • Catch IDI 2022

    Foto: Kai T. Dragland

     

  • Catch IDI 2022

    Foto: Kai T. Dragland

  • Catch IDI 2022

    Foto: Kai T. Dragland

  • Catch IDI 2022

    Foto: Kai T. Dragland

  • Catch IDI 2022

    Foto: Kai T. Dragland

  • Catch IDI 2022

    Foto: Kai T. Dragland

  • Catch IDI 2022

    Foto: Kai T. Dragland

Videoer

Videoer


Se video fra CatchIDI 2024!

Se video fra CatchIDI 2024!

- Filmet av Karen Hompland og Tiril Sjøberg

Skillelinje


Video: What excited is about

Skillelinje


Video: Excited kick-off april 2022

Excited kick-off 2022

Skillelinje


Video: Interviews with students at department of computer science

Intervju med studenter ved departement for datateknologi

Skillelinje


Video: CatchIDI 2020

CatchIDI 2020

Skillelinje


Video: Students on Excited SFU

Studenter om Excited SFU

Podcaster

Podcaster


Podcaster

Kvalitetstid

En podcast for pedagoger fra Direktoratet for høyere utdanning og ferdigheter

Denne podcasten er på norsk

Digital vurdering er knyttet til ulike utfordringer. I samtale med Birgit Rognebakke Krogstie og Thomas Gjesteland diskuteres temaer som arbeidsrelevans, kalkulatorer, juks med mer.

Les mer om og hør på podcasten om digital vurdering med Birgit R. Krogstie og Thomas Gjesteland

 

Nokutpodden

Nokutpodden er en norsk nasjonal podcast på høyere nivå didaktikk.

Denne podcasten er på norsk

I NOKUT-podden snakkes det med dem som er tettest på undervisingshverdagen. Målet er å spre gode ideer og inspirasjon til andre i samme posisjon.  

Trond Aalberg fra "Projects of Becomming" var gjest i #24 Den om medstudentvurdering sammen med  Maria Utheim (UiO).  Hva kan studenter lære av å vurdere andres arbeid, og hva kan de lære av tilbakemeldingene de selv får. Trond og Maria forteller om hvordan de benytter medstudentvurdering som læringsaktivitet, og deler sine erfaringer fra evalueringer de har gjennomført.

Delprosjektleder i Sharing and Diverstity, Rune Hjelsvold, var gjest i "Den om undervisning på tvers av studiesteder". Tema for samtalen; Hva skjer når man tar utgangspunkt i eksisterende emner fra en en-campus-setting og overfører den til en flercampus-setting gjennom bruk av digital teknologi? Og, hvordan få til flercampus-undervisning på best mulig måte?

STUDENTER_SOSIALE_MEDIE

Samarbeidspartnere

Partnere