Program mandag
Program måndag 10. mai
Marit Reitan
Prorektor for utdanning ved NTNU
Festlig innslag:
Strindens Promenade Orchester
David Boud, University of Technology Sydney
Digitale læringsdesign i fysioterapeututdanning – hva mener underviserne?
Nina Ødegaard, OsloMet
Tone Dahl-Michelsen, OsloMet
SAMGen: Sammen om genetikken, fra fysisk til digital studentaktiv samlæring. Fikk vi det til?
Kristin Solum Steinsbekk, NTNU, Institutt for bioingeniørfag
Kine Husteli Kristiansen, NTNU, Institutt for bioingeniørfag
Wenche Slettahjel Prestvik, NTNU, Institutt for bioingeniørfag
Kristin Gabestad Nørsett, NTNU, Institutt for bioingeniørfag
Eli Kjøbli, NTNU, Institutt for bioingeniørfag
Bruk av podkast i matematikkundervisningen i grunnskolelærerutdanningen
Tonje Berg, Universitetet i Sørøst-Norge
Reiar Kravik, Universitetet i Sørøst-Norge
Automatoner, koding og medborgerskap
Jon Hoem, HVL
Differensiert og digitalisert undervisning – hva betyr det?
Ida Serneberg, Noroff School Of Technology And Digital Media
Hvordan et fremtidsrettet og heldigitalt læringsdesign aktiverer og motiverer 700 studenter
Håkon Njøten, Høyskolen Kristiania
101 måter å bruke et studentrespons-system på
Nora Maclaren, UiT – Norges arktiske universitet
Lightboard – a new teaching tool at the Faculty of Science and Technology at UiT
Elena Malyutina, UiT – Norges arktiske universitet
Björn Gustavsson, UiT – Norges arktiske universitet
Juha Vierinen, UiT – Norges arktiske universitet
Torbjørn Tveito, UiT – Norges arktiske universitet
Erfaringer med digital praksisoppfølging av yrkesfaglærerstudenter
Arve Leerand, NTNU
Jon Sverre Hårberg, NTNU
Hybridundervisning som undervisningsform i grunnskolelærerutdanningen
Peer Andersen, Universitetet i Sørøst-Norge
Siv Svendsen, Universitetet i Sørøst-Norge
Digital fjernundervisning innen nautisk profesjons-utdanning
Kåre Johansen, UiT – The Arctic University of Norway
Digital undervisning i statistikk var en suksess – hvordan drar vi nytte av dette fremover?
Thea Bjørnland, NTNU
Svarte skjermer 2.0
Hilde Larsen Damsgaard, USN
Hvordan skape engasjement og læring i studentgrupper?
Sigrid Westad Brandshaug, Engage/Eksperter i team, NTNU
Elli Verhulst, Engage/Eksperter i team, NTNU
«Det skjer noe i rommet» – en sammenligning av to debrifing-strukturer i simulering
Jon Viktor Haugom, NTNU IHG
Virtuelle feltguider bygger bro mellom teori og praksis
Pernille Bronken Eidesen, Universitetssenteret på Svalbard/IBV, Universitetet i Oslo
Simen Salomonsen Hjelle, Universitetssenteret på Svalbard/UiT Norges arktiske universitet
Profesjonsøkter i lærerutdanningen; studentaktiv læring i større grupper
Juliette Boks-Vlemmix, NTNU, Institutt for lærerutdanning
Anita Normann, NTNU, Institutt for lærerutdanning
Veiledning og trygghet
Cathinka Thyness, NTNU
Aslak Steinsbekk, NTNU
Hilde Grimstad, NTNU
«Formen er mer personlig …» – om intervju og fotobøker i høyere utdanning
Lars Erik Braaum, Høyskolen Kristiania
Gisle Espolin Sletmo, Høyskolen Kristiania
Enhancing theory-practice integration in teacher education for English through a third space
Tove Holmbukt, Uit – Norges arktiske universitet
Minjeong Son, Uit – Norges arktiske universitet