Utviklingsprosjekter 2023-2025
Vurdering for læring gjennom teori, laboratorieaktivitet og samarbeid med arbeidsliv
Prosjektleder Ida-Johanne Jensen
Målet for prosjektet er å utvikle faglige og pedagogisk forankrede vurderingsformer
VI - vurdering for Ingeniør-identitet
Prosjektleder Lene Østby
Målet med dette prosjektet er å utvikle ulike vurderingsformer
Utvikling og implementering av en formativ vurderingspraksis med tilbakemelding som prosess
Prosjektleder Knut Bjørkli Rolstad
Målet med prosjektet er å utvikle en formativ underveisvurdering.
Sustainability diaries for design education
Prosjektleder: Trude Arntsen
Målet med prosjektet er bruke bærekraftsdagbøker som vurderingsform og for medstudentvurdering
Samskapt vurdering
Prosjektleder: Mari-Ana Jones
Målet med prosjektet er å utvikle innovative og fleksible vurderingsformer for underveisvurdering
Map-me: assessing course structures via graphical formats to align expectations on learning goals
Prosjektleder: Damiano Varagnolo
Målet med prosjektet er å utvikle et vurderingsskjema ved bruk av et kartleggingsspill
ACDC: Assessing Collaborative Digital Case-based learning
Prosjektleder Espen Storli
Målet for dette prosjektet skal utvikle en modell for å ta i bruk Case-based Learning and Assessment (CABA) i emner og studieprogrammer som kombinerer fysiske samlinger med digital undervisning.
Formativ underveisvurdering og medstudentvurdering
Prosjektleder Jan Ketil Rød
Målet med dette prosjektet er å prøve ut digitale verktøy for å kunne automatisere tilbakemeldinger og utvikle bruk av medstudentvurdering.
Det er ikkje svaret som opplyser, men spørsmålet
Prosjektleder: Martin Øystese
Målet med dette prosjektet er å prøve ut flervalgsoppgaver som en vurderingsform.