Utstillerpåmelding - SDU
Utstillerpåmelding
Konferansen har egen utstilling der bedrifter kan presentere seg for ledere i skolen.
Årets konferanse har fokus på kunstig intelligens i skolen. Hvordan skal vi lede i et utvidet digitalt landskap?
Utstillerarealet er rett utenfor salene der plenum og sesjoner blir holdt.
SDU går over to dager, 13.-14. november 2024.
Utstillere får mulighet til å presentere seg selv på scenen under de tre parallellene.
Utstillerområde
Utstillingen er plassert i vrimleområdet utenfor konferansesalene på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport.
NB! Kartet oppdateres ikke i sanntid. Se registreringsskjema for oppdatert informasjon om ledige plasser.
Pris per stand er Kr. 28 000,- inklusiv moms. Prisen inkluderer 1 standard møtebord, 1 stol, og tilgang til strøm. Prisen inkluderer IKKE personell eller annet utstyr til stand.
Utstillerrepresentanter
Alle utstillerrepresentanter registrerer seg og kjøper billett via deltakerpåmeldinga.
Alle utstillerrepresentanter MÅ registreres til konferansen. I registreringen får alle representanter mulighet til å melde seg på sosiale tilstelninger og reservere hotellrom. Etter registrering vil de motta et eget bekreftelsesbrev.
Profilering
Alle deltakere får tilgang til en konferanse-app hvor alle utstillere har mulighet til å promotere seg selv med logo og profil.
Leie av messeutstyr
Messeutstyr leies fra vår samarbeidspartner Compass Fairs her; https://compassfairs.no/shop/skolen-i-digital-utvikling/products/
Opprigg/nedrigg av stands
Opprigg skjer 13.november fra kl.07-12.
Dere står selv ansvarlig for å få sendt kolliene tur/retur konferansen. Avtal med deres transportør når kolliene skal hentes. Fraktbrev o. l. samt merking av kolli må dere sørge for selv.
Utstyr sendes til;
Clarion Hotel & Congress Oslo Airport
Hans Gaarders veg 15
2060 GARDERMOEN
Merkes; Skolen i Digital Utvikling 2023 + standnummer
NB! Legg merke til at hotellet ikke har plass til å mellomlagre messeutstyr hverken før eller etter konferansen. Alt utstyr som sendes til hotellet må derfor blir levert tidligst kl.07 første dag av konferansen.
Trenger du mellomlagring/frakt/rigging av ditt utstyr, ta direkte kontakt med Tarjei Ferdinand Reiten Nordnes hos Compass Fairs.
Mobil; 414 25 673 Epost; tarjei@compassfairs.no
Betaling
Faktura sendes per epost eller vanlig post.
Spørsmål?
Har du spørsmål om utstillingen (plassering, utforming av stand med mer) så send en epost til utstilleransvarlig Heidi-Maria Playfoot (utstilling@konferanser.ntnu.no).
Betingelser