Utstillerpamelding

Utstillerpåmelding

Konferansen har egen utstilling der bedrifter kan presentere seg for ledere i skolen.

Årets konferanse har fokus på kunstig intelligens i skolen. Hvordan skal vi lede i et utvidet digitalt landskap?

Utstillerarealet er rett utenfor salene der plenum og sesjoner blir holdt.

SDU går over to dager, 13.-14. november 2024.

Utstillere får mulighet til å presentere seg selv på scenen under de tre parallellene.

Utstillerområde

Utstillingen er plassert i vrimleområdet utenfor konferansesalene på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport.

NB! Kartet oppdateres ikke i sanntid. Se registreringsskjema for oppdatert informasjon om ledige plasser.

 

Meld på utstilling

Pris per stand er Kr. 28 000,- inklusiv moms. Prisen inkluderer 1 standard møtebord, 1 stol, og tilgang til strøm. Prisen inkluderer IKKE personell eller annet utstyr til stand.

Salg av utstillerplasser starter i august 

 

Utstillerrepresentanter

Alle utstillerrepresentanter registrerer seg og kjøper billett via deltakerpåmeldinga.

Alle utstillerrepresentanter MÅ registreres til konferansen. I registreringen får alle representanter mulighet til å melde seg på sosiale tilstelninger og reservere hotellrom. Etter registrering vil de motta et eget bekreftelsesbrev.

Profilering

Alle deltakere får tilgang til en konferanse-app hvor alle utstillere  har mulighet til å promotere seg selv med logo og profil.

Leie av messeutstyr

Messeutstyr leies fra vår samarbeidspartner Compass Fairs her; https://compassfairs.no/shop/skolen-i-digital-utvikling/products/

Opprigg/nedrigg av stands

Opprigg skjer  13.november fra kl.07-12.

Dere står selv ansvarlig for å få sendt kolliene tur/retur konferansen. Avtal med deres transportør når kolliene skal hentes. Fraktbrev o. l. samt merking av kolli må dere sørge for selv.

Utstyr sendes til;

Clarion Hotel & Congress Oslo Airport 

Hans Gaarders veg 15 

2060 GARDERMOEN

Merkes; Skolen i Digital Utvikling 2023 + standnummer

NB! Legg merke til at hotellet ikke har plass til å mellomlagre messeutstyr hverken før eller etter konferansen. Alt utstyr som sendes til hotellet må derfor blir levert tidligst kl.07 første dag av konferansen.

Trenger du mellomlagring/frakt/rigging av ditt utstyr, ta direkte kontakt med Tarjei Ferdinand Reiten Nordnes hos Compass Fairs.

Mobil; 414 25 673 Epost; tarjei@compassfairs.no

Betaling

Faktura sendes per epost eller vanlig post.

Spørsmål?

Har du spørsmål om utstillingen (plassering, utforming av stand med mer) så send en epost til utstilleransvarlig Heidi-Maria Playfoot (utstilling@konferanser.ntnu.no).

 

Betingelser

Se vilkår og betingelser for utstillere


Samarbeidspartnere

 

Arrangør:

NTNU logo

Samarbeidspartner:

Udir logo