Forskning - Institutt for pedagogikk og livslang læring
Forsking ved institutt for pedagogikk og livslang læring
Institutt for pedagogikk og livslang læring er eit samfunnsvitskapleg, tverrfagleg fagmiljø som bidreg med forskingsbasert kunnskap om barndom, oppvekst, utdanning og arbeidsliv i eit livslangt perspektiv.
Instituttet har ambisjon om å påverka dagsorden og politikkutforming og representerer eit unikt nasjonalt tverrfagleg forskingsmiljø med tydeleg relevans for forskarar, studentar, praktikarar, samfunnsaktørar og avgjerdstakarar som har interesser innan fagfelta våre.
Forskingsgrupper
Forskingsgrupper ved Institutt for pedagogikk og livslang læring
- Adolescents' learning and development in education and sports – ALDES (engelsk)
- Conditions for learning and innovation in higher education and work – COOL (engelsk)
- Critical Childhood and Youth Studies – CCYS
- Det relasjonelle livet i Trondheimsskolen
- Entreprenørskap i grunnopplæringen
- HumSam
- Innovative Immersive Technologies for Learning (engelsk) – IMTEL
- Integrated Education Studies – InEdS (engelsk)
- Karriere og kompetanse i arbeidslivet
- Kvaliteter i utdanning
- Learning in Everyday Practices – LiEP (engelsk)
- Livet i skolen – LiS
- Livskvalitet og sosial bærekraft
- Livsmestring og helse i skole, arbeidsliv og fritid – WIN
- Læring i arbeidsliv og samfunn – LAS
- Media Literacy and Education – MEDLiE
- Rådgivningsvitenskap
- Spesialpedagogiske problemstillinger
- Universitetspedagogikk
- WorldViews
Tidsskrift og publikasjonar
- Nordisk tidsskrift for livskvalitet og bærekraftig velferdsutvikling
- Nordisk tidsskrift for utdanning og praksis
- Tidsskriftet Barn
- Tidsskriftet Childhood (engelsk)
- Søk opp IPLs publikasjonar i Cristin
- IPLs rapportserie