200 milliarder og 1 |
Dybdelæring som distribuert flerfaglig praksis undersøkt i samarbeid mellom ungdomsskoler, lærerutdanning og kunstfelt |
Tone Pernille Østern |
Apps in Math |
Spill- og applikasjonsutvikling innenfor matematikk |
Øistein Gjøvik |
Bygge hjerner |
Har utviklet et byggesett med elektriske nevroner. |
Pål Kvello |
FaSMEd |
Raising Achivement through Formative Assessment in Science and Mathematics Education |
Svein Arne Sikko |
FIVIS |
Forskning på individuell vurdering |
Trond Buland |
HeadsUP |
Heads Using Professional Learning Communities |
Anne Berit Emstad |
KONPA |
Kontekstualisering av pasientjournalen |
Svein Carstens |
LAB-Ted |
Learning, Assessment and Boundary crossing in Teacher education |
May Britt Postholm |
LaUDiM |
Språkbruk og språkutvikling i matematikk |
Vivi Nilssen |
Ledelse, undervisning og læring |
Ledelse, undervisning og læring |
May Britt Postholm |
LUp |
Lærerutdanning i universitetsskolene – i praksis |
Torunn Klemp |
Normprosjektet |
Developing national standards for the assessment of writing – a tool for teaching and learning |
Synnøve Matre og Randi Solheim |
PRIMAS |
Promoting Inquiry In Mathematics And Science Education Across Europe |
Birgit Pepin |
SKU |
Skolebasert kompetanseutvikling for ungdomstrinnet |
May Britt Postholm |
Smart læring |
Smart læring |
Inger Langseth |
SPACE ME |
Kunstfaglig inngang til læring |
Tone Pernille Østern |