Læringsassistent religionsvitenskap

Expires
Education level
Started bachelor/master (1.-3. yr)
Started master (4.-5. yr)
Completed Bachelors degree
Completed Masters degree
Field of study
History, Philosophy, and Cultural Heritage
Social and Political Sciences
Type
Student assistant
Work place
Dragvoll
Responsibilities
Education
County
Trondheim

Ved Institutt for filosofi og religionsvitenskap (IFR) er det ledig stilling som læringsassistent i RVI2125 Vestlig samtidsreligion. Nye religioner, konspirasjonsteorier og ekstremisme våren 2025.

Den som blir tilsatt, skal hovedsakelig bidra under seminarundervisning. Det er opptil 6-8 seminarer med en varighet på 90 minutter hver. Eventuelle andre arbeidsoppgaver kan forekomme, og avtales med faglærer. Det er en forutsetning at læringsassistenter må bruke Blackboard i forbindelse med arbeidet.

Ved vurderingen av søkerne vil det bli tatt hensyn til: •    Faglige kvalifikasjoner •    Erfaring med studentveiledning

Søkerne bes opplyse hvilken faglig bakgrunn de har (kopi av levert bachelorgrad eller mastergrad vedlegges) samt relevant undervisningserfaring. Studenter i gang med studieløp skal informere om hvor langt de er kommet i studiet.

Studenter uten erfaring som læringsassistent oppfordres til å søke.

Læringsassistenter lønnes i utgangspunkt i lønnstrinn 24. Studenter med bachelorgrad lønnes i lønnstrinn 26, og studenter med mastergrad lønnes med lønnstrinn 28.

Stillingen kan ikke besettes av personer som tidligere har vært ansatt i stipendiatstilling eller har oppnådd tilsvarende kompetanse.

Normalt antall timer er mellom 40 og opptil 60 timer. Endelig timetall vil avhenge av antall seminar. En lavere timetall kan også forekomme. En læringsassistent kan ikke jobbe mer enn maksimum 120 timer pr semester. 

Undervisningen vil foregå på Dragvoll.

Søk via Nettskjema

 

For mer informasjon kontakt:

Asbjørn Dyrendal, tlf. 73 59 65 85 e-post: asbjorn.dyrendal@ntnu.no 

Birgitte Moe Rolandsen, tlf. 73 59 81 24  e-post:  birgitte.moe.rolandsen@ntnu.no 

Education
Religious Studies