Page 54 - handbok_2012

Basic HTML Version

NTNU
Retningslinje for bruk av
lokaler utover ordinær
arbeidstid
Utarbeidet av
Driftsavdelingen Nr AF16
Dato
24.2.11
Side 1 av 1
Godkjent av
Driftssjef
Driftsavd.
Erstatter
Ny
1. Formål
Seksjon for drift og logistikk (D og L) skal levere avtalt kvalitet på renhold i lokaler til undervisning
og forskning
2. Omfang
Retningslinjen omfatter alle medarbeidere ved D og L
3. Ansvar
Alle medarbeidere ved D og L er ansvarlige for at retningslinjen følges
Seksjonssjef (SE) og driftsleder (DL) er ansvarlige for at retningslinjen gjøres kjent for alle
medarbeidere ved D og L
4. Definisjoner og forkortelser
SE = Seksjonssjef
DL = Driftsleder
RL = Renholdsleder
BA = Bygningsansvarlig
DO = Driftsoperatør RH = Renholder
D og L = Seksjon for drift og logistikk
PTP = Park, transport og post
5. RETNINGSLINJE FOR BRUK AV LOKALER UTOVER ORDINÆR
ARBEIDSTID
BYGGSIKRING
Tar i mot og behandler søknad
Gir ut ”Reglement for utleie og bruk av fellesarealer (vrimlearealer)” til bruker
for signering
BA
vurderer og igangsetter eventuelt ekstra renhold og rydding
sikrer at rømningsveiene er frie og har myndighet til å stoppe arrangement
fjerner/kaster publikasjonsmateriale som ikke står på anvist plass
DL
fakturerer i henhold til retningslinje for fakturering av arbeid
6. DOKUMENTREFERANSE
Reglement for bruk og utleie av fellesarealer (vrimlearealer) AF 16.1.