NTNU
Retningslinje for bruk av
lokaler utover ordinær
arbeidstid
Utarbeidet av
Driftsavdelingen Nr AF16
Dato
24.2.11
Side 1 av 1
Godkjent av
Driftssjef
Driftsavd.
Erstatter
Ny
1. Formål
Seksjon for drift og logistikk (D og L) skal levere avtalt kvalitet på renhold i lokaler til undervisning
og forskning
2. Omfang
Retningslinjen omfatter alle medarbeidere ved D og L
3. Ansvar
Alle medarbeidere ved D og L er ansvarlige for at retningslinjen følges
Seksjonssjef (SE) og driftsleder (DL) er ansvarlige for at retningslinjen gjøres kjent for alle
medarbeidere ved D og L
4. Definisjoner og forkortelser
SE = Seksjonssjef
DL = Driftsleder
RL = Renholdsleder
BA = Bygningsansvarlig
DO = Driftsoperatør RH = Renholder
D og L = Seksjon for drift og logistikk
PTP = Park, transport og post
5. RETNINGSLINJE FOR BRUK AV LOKALER UTOVER ORDINÆR
ARBEIDSTID
BYGGSIKRING
•
Tar i mot og behandler søknad
•
Gir ut ”Reglement for utleie og bruk av fellesarealer (vrimlearealer)” til bruker
for signering
BA
•
vurderer og igangsetter eventuelt ekstra renhold og rydding
•
sikrer at rømningsveiene er frie og har myndighet til å stoppe arrangement
•
fjerner/kaster publikasjonsmateriale som ikke står på anvist plass
DL
•
fakturerer i henhold til retningslinje for fakturering av arbeid
6. DOKUMENTREFERANSE
Reglement for bruk og utleie av fellesarealer (vrimlearealer) AF 16.1.