Emne - Skap rom for dialog - med deg selv og andre - PSY6012
PSY6012 - Skap rom for dialog - med deg selv og andre
Om emnet
Det tilbys ikke lenger undervisning i emnet.
Vurderingsordning
Vurderingsordning: Semesteroppgave/essay
Karakter: Bestått/ Ikke bestått
Vurdering | Vekting | Varighet | Delkarakter | Hjelpemidler |
---|---|---|---|---|
Semesteroppgave/essay | 100/100 |
Faglig innhold
Kurset handler om korleis ein skapar rom for dialog, både med seg sjølv og med andre. Ved å få innsikt i begrep og praksis som kan fremma sjølvrefleksjon vil ein stå stødigare for å få til eit god liv og gode relasjonar. Fokus er både på korleis ein kan ta ansvar for si eig utvikling, gjennom å bli meir oppmerksam på måten ein forheld seg til seg sjølv og andre, i livet og arbeidslivet. Det vil bli lagt opp til refleksjonar om kva sjølvutvikling vil sei, på tvers, i livs- og arbeidsroller, og på langs, i livsløpet. Vidare vil det vera fokus på endring, både i oss og i vår omgivnader, samt korleis vi som menneske må forholda oss til både vår styrke og sårbarhet.
Læringsutbytte
Kunnskaper
Etter fullført kurs skal deltakarane ha:
- Innblikk i teoriar av relevans for dialog med seg sjølv om andre.
- Innblikk i relevante teoriar og begrep for sjølvrefleksjon og sjølverkjennelse.
Ferdigheter
Etter fullført kurs skal deltakarane:
- Kunna bidra til eigen og andre si sjølvutvikling på tvers, i ulike livs- og arbeidsroller
- Kunna bidra til eigen og andre si sjølvutvikling på langs, i ulike livsfasar og i livsløpet
- Kunna reflektera om ein kan forholda seg til endring, både indre og ytre, med sine styrker og med sin sårbarheit
Generell kompetanse
Etter fullført kurs skal deltakarane ha:
Begrep og analytiske redskaper for å kunna reflektera over og bidra til å skapa god dialog, med seg sjølv og andre, og dermed bidra til bedre helse, liv, livsglede og relasjonar
Læringsformer og aktiviteter
Emnet består av en 2-timers nettsamling og en 5-dagers samling i Trondheim.
Obligatoriske aktiviteter
- Deltakelse på samlinger
Mer om vurdering
Kurset avsluttes med ei semesteroppgåve/essay på ca. 10-12 sider. Tema og problemstillingar må være knytta til det overordna tema for kurset og bestemmes i samarbeid med kursleiarane. Deadline for semesteroppgåva blir 11.12.2024. Oppgåva kan være teoretisk eller ein (teoretisk basert) refleksjon over praksis.
Spesielle vilkår
Krever opptak til studieprogram:
Etter- og videreutdanning ved Institutt for psykologi (IPSEVU)
Psykologi (BPSY)
Anbefalte forkunnskaper
Bachelorgrad eller tilsvarende og noe arbeidsaerfaring.
Forkunnskapskrav
Generell studiekompetanse
Kursmateriell
Hagen, Ingunn (2018): Lykkeverktøy for fagfolk som jobbar med menneske. Oslo: Cappelen Damm.
Jung, Carl Gustav.; Chodorow, Joan (1997) Jung on Active Imagination. Pocket eller heftet utgave. 1997.
Artikler om sentrale yogafilosofiske og teoretiske begrep og sentrale begrep fra jungiansk psykoanalyse (som individuasjon).
Ingen
Versjon: 1
Studiepoeng:
15.0 SP
Studienivå: Videreutdanning lavere grad
Ingen
Undervisningsspråk: Norsk
Sted: Trondheim
- Psykologi
Ansvarlig enhet
Institutt for psykologi
Administrativ enhet
Seksjon for utdanningskvalitet og læringsmiljø
Eksamensinfo
Vurderingsordning: Semesteroppgave/essay
- Termin Statuskode Vurdering Vekting Hjelpemidler Dato Tid Eksamens- system Rom *
- Høst ORD Semesteroppgave/essay 100/100
-
Rom Bygning Antall kandidater
- * Skriftlig eksamen plasseres på rom 3 dager før eksamensdato. Hvis mer enn ett rom er oppgitt, finner du ditt rom på Studentweb.
For mer info om oppmelding til og gjennomføring av eksamen, se "Innsida - Eksamen"