Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Kontakt
Privacy
Søg
Søg
Registrér
Log på
Søg
Søg
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 5 Nr. 3 (2019): På Spissen forskning, Special Issue: BODILY LEARNING
Årg. 5 Nr. 3 (2019): På Spissen forskning, Special Issue: BODILY LEARNING
Publiceret:
2020-06-15
Peer-reviewed articles
Elevsamtalens mellomkroppslige, relasjonelle og eksistensielle dimensjon
En lærers opplevelse av planlagte elevsamtaler i grunnskolen i dialog med kroppslige, relasjonelle og eksistensielle teoretiske perspektiver.
Gro Hellesnes
PDF (English)
Med embodied pedagogy og småbarnspedagogikk på paletten – å se nyanser av rødgul farge i to (u)like fag- og forskningsfelt
Ida Pape Pedersen
PDF (English)
Articles
Kroppslig læring og dans: en teoretisk-filosofisk bakgrunn
Eeva Anttila
PDF (English)
Bodily Learning – seven illustrations
Katja Henriksen Schia
PDF (English)
Udviklet af
Open Journal Systems
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Indsend
Indsend
Sprog
English
Dansk
Svenska
Norsk Bokmål