Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Privacy
Search
Search
Register
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
Vol. 5 No. 3 (2019): På Spissen forskning, Special Issue: BODILY LEARNING
Vol. 5 No. 3 (2019): På Spissen forskning, Special Issue: BODILY LEARNING
Published:
2020-06-15
Peer-reviewed articles
Elevsamtalens mellomkroppslige, relasjonelle og eksistensielle dimensjon
En lærers opplevelse av planlagte elevsamtaler i grunnskolen i dialog med kroppslige, relasjonelle og eksistensielle teoretiske perspektiver.
Gro Hellesnes
PDF
Med embodied pedagogy og småbarnspedagogikk på paletten – å se nyanser av rødgul farge i to (u)like fag- og forskningsfelt
Ida Pape Pedersen
PDF
Articles
Kroppslig læring og dans: en teoretisk-filosofisk bakgrunn
Eeva Anttila
PDF
Bodily Learning – seven illustrations
Katja Henriksen Schia
PDF
Developed By
Open Journal Systems
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Dansk
Svenska
Norsk Bokmål