Gå til hovedinnholdet
Gå til navigasjonsmenyen
Gå til bunnteksten
Open Menu
Nordic Journal of STEM Education
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Søk
Søk
Register
Login
Søk
Søk
Hjem
/
Arkiv
/
Vol 4 Nr 2 (2021): Vol. 4 No. 2
Vol 4 Nr 2 (2021): Vol. 4 No. 2
Publisert:
2021-03-10
Nordic Journal of STEM Education - Full Articles
Motivasjon for beregningsorientert biologi og sammenhengen med matematikk R2 fra videregående opplæring
June Edvarda Eliassen, Maria Vetleseter Bøe, Lex Nederbragt, Marthe Mjøen Berg, Tone Fredsvik Gregers
58-70
PDF
From Teaching as Transmission to Constructive Alignment
A Case Study of Learning Design
Vidar Gynnild, Bernt Johan Leira, Lars Erik Holmedal, Jon Coll Mossige, Dag Myrhaug
1-11
pdf (English)
Kva er eigentleg målet i matematikken?
Hans Georg Schaathun, Jan Gunnar Moe
31-44
PDF (English)
Training Teaching Assistants in Assessment of Lab Assignments in Computer Science at a Swedish University
Emma Riese, Viggo Kann
71-84
PDF (English)
Mengden av organiserte læringsaktiviteter og sammenhengen med studentenes motivasjon, egeninnsats og overordnede tilfredshet med studiet
Eirik Abrahamsen, Jan Terje Kvaløy, Jon Tømmerås Selvik, Dag Husebø
45-57
PDF (English)
First-year university students' perception of chemical bonding and bond energy
Iselin Grav Aakre, Jonas R. Persson, Hilde Lea Lein, Per-Odd Eggen
12-30
pdf (English)
Informasjon
For lesere
For forfattere
For bibliotekarer
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Språk
English
Dansk
Svenska
Norsk Bokmål
Make a Submission
Make a Submission