Tverrfagleg samarbeid i matematikk og mekanikk med aktiv studentdeltaking
DOI:
https://doi.org/10.5324/njsteme.v5i1.3932Sammendrag
Kva for fordelar kan eit samarbeid på tvers av emner ha? Erfaringar frå eit mangeårig, tverrfagleg samarbeid mellom forelesarar i matematikk og mekanikk blir presentert med fokus på nært samarbeid med studentassistentar. Målet med det tverrfaglege samarbeidet er å tydeleggjere for studentane samanhengar og synergiar mellom grunnleggande emne i ingeniørutdanninga. Studentane blir i begge emna oppfordra til å nå dette målet gjennom å ta ansvar for eigen læring gjennom aktiv studentdeltaking. Eit anna mål er at studentassistentane skal ta ei viktig rolle i å etablere eit felles læringsmiljø der studentane kan søkje hjelp i begge emna i studiet sitt. Resultatet er eit tverrfagleg samarbeid der studentar, studentassistentar og faglærarar opplever eit trygt, inkluderande og utviklande miljø på tvers av emner og institutt. Studentassistentane blir ei viktig brikke for å tilpasse, evaluere og vidareutvikle tilbodet om ein god og utviklande læringarena for studentane.
Downloads
Nedlastinger
Publisert
Utgave
Seksjon
Lisens
Opphavsrett 2021 Nordic Journal of STEM Education
Dette verket er lisensiert under en Creative Commons Attribution 4.0 International Lisens.
The Nordic Journal of STEM Education licenses all content of the journal under a Creative Commons Attribution (CC-BY) licence. This means, among other things, that anyone is free to copy and distribute the content, as long as they give proper credit to the author(s) and the journal. For further information, see Creative Commons website for human readable or lawyer readable versions.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
1. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
2. Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
3. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access