Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nordic Journal of STEM Education
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Kontakt
Søg
Søg
Registrér
Log på
Søg
Søg
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 8 Nr. 1 (2024): Nordic Journal of STEM Education - Full Papers
Årg. 8 Nr. 1 (2024): Nordic Journal of STEM Education - Full Papers
Publiceret:
2024-02-16
Nordic Journal of STEM Education - Full Papers
Different Assessment Methods in a Civil Engineering Course
Vidar Hellum, Anette Heimdal, Ingrid Lande
1-10
PDF (English)
Exam as an instrument for student-active learning in STEM education – An example from a reliability analysis course
Jon T Selvik, Eirik B Abrahamsen
11-16
PDF (English)
Pollbasert undervisning: studentaktiv læring med store studentgrupper
David André Coucheron, Maarten Beerepoot
17-26
PDF (English)
Teaching Linear Algebra to Engineering Students in Two Different Educational Settings:
Design and Learning Outcomes
Ragnhild Johanne Rensaa
27-39
PDF (English)
First-year engineering students’ attitudes and learning goals in calculus: A ten-year follow-up study
Thea Bjørnland, Aslak Bakke Buan, Vidar Gynnild
40-55
pdf (English)
pdf (English)
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
English
Dansk
Svenska
Norsk Bokmål
Indsend
Indsend