Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nordic Journal of STEM Education
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Kontakt
Søg
Søg
Registrér
Log på
Søg
Søg
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 6 Nr. 1 (2022): Vol. 6 No. 1
Årg. 6 Nr. 1 (2022): Vol. 6 No. 1
Publiceret:
2022-08-22
Nordic Journal of STEM Education - Full Papers
Academic development through a collective approach – introducing peer observation of teaching in a multidisciplinary faculty
Academic development through a collective approach
Monica A Sundset, Ragnhild Sandvoll
16-27
PDF (English)
Norwegian freshmen engineering students' self-efficacy, motivation, and view of mathematics in light of task performance
Ragnhild Johanne Rensaa, Timo Tossavainen
article Text (English)
Maintaining quality assessment practices in Norwegian higher education after the two-evaluator law
Yael Harlap, Christian Jørgensen, Sehoya Cotner
41-60
PDF (English)
Studentaktive læringsformer i høyere utdanning - i emner med stort antall studenter.
Linda Helen Godager, Siri Fjellheim, Simen Sandve
PDF (English)
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
English
Dansk
Svenska
Norsk Bokmål
Indsend
Indsend