Spring til hovedindhold
Spring til hovednavigations-menu
Spring til bundtekst
Open Menu
Nordic Journal of STEM Education
Nyeste
Arkiver
Meddelelser
Om
Om tidsskriftet
Indsendelser
Redaktionsgruppe
Kontakt
Søg
Søg
Registrér
Log på
Søg
Søg
Startside
/
Arkiver
/
Årg. 4 Nr. 2 (2021): Vol. 4 No. 2
Årg. 4 Nr. 2 (2021): Vol. 4 No. 2
Publiceret:
2021-03-10
Nordic Journal of STEM Education - Full Articles
Motivasjon for beregningsorientert biologi og sammenhengen med matematikk R2 fra videregående opplæring
June Edvarda Eliassen, Maria Vetleseter Bøe, Lex Nederbragt, Marthe Mjøen Berg, Tone Fredsvik Gregers
58-70
PDF (Norsk Bokmål)
From Teaching as Transmission to Constructive Alignment
A Case Study of Learning Design
Vidar Gynnild, Bernt Johan Leira, Lars Erik Holmedal, Jon Coll Mossige, Dag Myrhaug
1-11
pdf (English)
Kva er eigentleg målet i matematikken?
Hans Georg Schaathun, Jan Gunnar Moe
31-44
PDF (English)
Training Teaching Assistants in Assessment of Lab Assignments in Computer Science at a Swedish University
Emma Riese, Viggo Kann
71-84
PDF (English)
Mengden av organiserte læringsaktiviteter og sammenhengen med studentenes motivasjon, egeninnsats og overordnede tilfredshet med studiet
Eirik Abrahamsen, Jan Terje Kvaløy, Jon Tømmerås Selvik, Dag Husebø
45-57
PDF (English)
First-year university students' perception of chemical bonding and bond energy
Iselin Grav Aakre, Jonas R. Persson, Hilde Lea Lein, Per-Odd Eggen
12-30
pdf (English)
Information
Til læsere
Til forfattere
Til bibliotekarer
Udviklet af
Open Journal Systems
Sprog
English
Dansk
Svenska
Norsk Bokmål
Indsend
Indsend