Conferences as a learning arena in a pedagogical course
DOI:
https://doi.org/10.5324/njsteme.v5i1.3930Resumé
Vi presenterer ein metode for å engasjere undervisarar i SoTL (Scholarship of Teaching and Learning) der undervisingsutvikling i eigen praksis vert delt gjennom deltaking på læringskonferansar. Utviklingsarbeidet blir gjort i ramma av eit pedagogisk kurs, der deltakarane gjennomfører gruppebaserte SoTL-prosjekt meiningsfulle for deira kontekst og praksis. Som del av kurset vert arbeidet sendt inn som bidrag til ein kollegavurdert læringskonferanse. Kursdesignet med kollegiale grupper og prosjekt i eigen kontekst sikrar ei viktig lokal forankring av SoTL-arbeidet. Konferansedeltaking som kursaktivitet tilfører ein ekstra dimensjon og en arena for læring og deling. Undervisarane utset arbeidet sitt for kritisk gransking og formidling i eit større miljø, og slik blir utviklingsarbeidet relevant og ekte – og ikkje berre ei oppgåve i eit kurs. Vi finn at deltakarane hadde stort utbytte av å presentere på læringskonferansar, og opplevde at konferansedeltaking gav meirverdi til kurset. Å presentere for eit interessert og kunnskapsrikt publikum var inspirerande og meiningsfullt, men undervisarane kjende òg på usikkerheit om kvalitet og kunnskapsnivå. Førebuande kursaktivitetar bidrog til å styrke sjølvtillit og kvalitet, og førebygge usikkerheit. Konferanse som kursaktivitet er krevjande for både deltakarar og kursleiar. Andre potensielle utfordringar er t.d. høgare terskel for å delta, risiko for refuserte bidrag, auka arbeidsmengde, kostnad og tidsbruk.
Downloads
Downloads
Publiceret
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2021 Oddfrid Førland, Roy Andersson
Dette værk er under følgende licens Creative Commons Navngivelse (by).
The Nordic Journal of STEM Education licenses all content of the journal under a Creative Commons Attribution (CC-BY) licence. This means, among other things, that anyone is free to copy and distribute the content, as long as they give proper credit to the author(s) and the journal. For further information, see Creative Commons website for human readable or lawyer readable versions.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
1. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
2. Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
3. Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access