Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Atual
Arquivos
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Contato
Buscar
Buscar
Acesso
Buscar
Buscar
Início
/
Arquivos
/
n. 4 (2022): UDIT Norsk konferanse for utdanning og didaktikk i IT-fagene
n. 4 (2022): UDIT Norsk konferanse for utdanning og didaktikk i IT-fagene
Publicado:
2022-12-02
Preface
UDIT 2022 Preface
Erlend Tøssebro, Yngve Lindsjørn
PDF (English)
Regular papers
Maskinlæring og studentlæring
Hans Georg Schaathun
PDF (English)
Computational Thinking through Geometric Understanding: A Case Study on Programming in Mathematics Education
Trygve K. Løken
PDF (English)
Programmeringsoppgaver og auto-scoring: Inspera vs. andre løsninger
Guttorm Sindre
PDF (English)
Students’ view on applying for part-time work as an on-campus software developer
Per Lauvås, Olav Dæhli
PDF (English)
Erfaringer med interaktive verktøy for å påvirke studentinteraksjonen i kombinert online-, offline og campusundervisning
Lasse Øverlier
PDF (English)
Lightning Talks
Why our teaching in higher computing education should address sustainability
Birgit Krogstie
PDF (English)
Leveraging the Potential of Abstraction in Programming Education
Odd Petter Sand
PDF (English)
Students, teachers, and other stakeholders concerns regarding group issues in the group work-based exams
Salah Uddin Ahmed
PDF (English)