Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Search
Login
Search
Search
Home
/
Archives
/
No. 4 (2021): UDIT Norsk konferanse for utdanning og didaktikk i IT-fagene
No. 4 (2021): UDIT Norsk konferanse for utdanning og didaktikk i IT-fagene
Published:
2021-11-22
Forord
UDIT 2021 Preface
Erlend Tøssebro, Yngve Lindsjørn
PDF
Articles
Smidig epistemologi
Hans Georg Schaathun
PDF
Programming in Mathematics Education: An Intermediary between the Real-World and the Mathematical Model
Andreas Brandsæter
PDF
“Best Practice” without Evidence – Agile Software Methodology as Example
Andrei Ranete
PDF
Dybdelæring, tverrfaglighet og samskaping – en prosessuell studie av samarbeid mellom IT- og tjenestedesignstudenter
Marius Rohde Johannessen, Birgit Andrine Apenes Solem, Tove Bøe
PDF
Referansegrupper som verktøy for kontinuerlig kvalitetsforbedring
Grethe Sandstrak, Bjørn Klefstad
PDF
Git in an Educational Context
Asmund Haugse, Trond Aalberg
PDF
Ph.D. Academic Life at the Time of the Coronavirus
Abdullah Bahmani, Rune Hjelsvold
PDF
Desktop Video Conferencing Tools in HigherEducation: Understanding Lecturers’ Experience
Louise Sandal Løkeland, Katarina Ekren, Elias Kløverød Brynestad, Sveinung Hauge
PDF
A Case Study of Teamwork and Project Success in a Comprehensive Capstone Course
Yngve Lindsjørn, Steffen Almås, Viktoria Stray
PDF
Peer Code Review as Formative Assessment: A Case Study from a Database Course Project
Rune Hjelsvold, Nipuna Hiranya Weeratunge
PDF
Video portfolio as an exam option in a database course
Per Lauvås jr
PDF
Studiebarometeret på programnivå: effekt av vurderingsformer og obligatoriske øvinger?
Guttorm Sindre
PDF
Posters
How formative assessment using ePortfolio can add value to computer students
Hege Annette Olstad
PDF
Introduksjonsdag for gruppeledere i informatikk: hvilke tema bør adresseres?
Torstein J. F. Strømme, Sondre Bolland, Crystal Chang Din, David Grellscheid, Eirik R. Thorsheim, Martin Vatshelle
PDF