Programmeringsparadokset etter Sfard og Leron

Authors

  • Oline Sæverud Aksnes NTNU - Noregs Teknisk-Naturvitskaplege Universitet
  • Andreas Brandsæter NTNU og Høgskulen i Volda
  • Elise Indregård Petersen NTNU - Noregs Teknisk-Naturvitskaplege Universitet
  • Hans Georg Schaathun NTNU - Noregs Teknisk-Naturvitskaplege Universitet

DOI:

https://doi.org/10.5324/nikt.6236

Keywords:

matematikkdidaktikk, informatikkdidaktikk, problemløysing, programmering, prosjekt

Abstract

Sfard og Leron (1996) observerte at studentar arbeider flittigare og oftare lukkast når dei programmerer enn dei gjer med analytisk matematikk, sjølv om programmeringsoppgåva løyser det same matematiske problemet i ein meir generell form. Her går me gjennom relevant litteratur og teori for å drøfta kvifor det kan vera slik. Dette reiser interessante spørsmål både om korleis me kan bruka programmering for å styrka matematikkforståinga og korleis ein best lærer programmering.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2024-11-24

How to Cite

[1]
O. S. Aksnes, A. Brandsæter, E. I. Petersen, and H. G. Schaathun, “Programmeringsparadokset etter Sfard og Leron”, NIKT, no. 4, Nov. 2024.