Programmeringsparadokset etter Sfard og Leron
DOI:
https://doi.org/10.5324/nikt.6236Keywords:
matematikkdidaktikk, informatikkdidaktikk, problemløysing, programmering, prosjektAbstract
Sfard og Leron (1996) observerte at studentar arbeider flittigare og oftare lukkast når dei programmerer enn dei gjer med analytisk matematikk, sjølv om programmeringsoppgåva løyser det same matematiske problemet i ein meir generell form. Her går me gjennom relevant litteratur og teori for å drøfta kvifor det kan vera slik. Dette reiser interessante spørsmål både om korleis me kan bruka programmering for å styrka matematikkforståinga og korleis ein best lærer programmering.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2024-11-24
How to Cite
[1]
O. S. Aksnes, A. Brandsæter, E. I. Petersen, and H. G. Schaathun, “Programmeringsparadokset etter Sfard og Leron”, NIKT, no. 4, Nov. 2024.
Issue
Section
Fagfellevurderte artiklar
License
Copyright (c) 2024 Oline Sæverud Aksnes, Andreas Brandsæter, Elise Indregård Petersen, Hans Georg Schaathun
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.