Kan digital undervisning fungere bedre enn klasseromsundervisning?
- en refleksjon
Abstract
I denne artikkelen presenterer jeg en konkret erfaring fra en digital undervisning som uforventet gikk bedre enn den hadde gjort tidligere år i klasserommet. Ulike elementer som kan forklare hvorfor denne undervisningen ble så godt mottatt av studentene presenteres som en refleksjon. Artikkelen er ment som en erfaringsdeling og et bidrag til videre refleksjon og utforskning knyttet til digital undervisning fremover.
Nedladdningar
##submission.downloads##
Publicerad
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2022 Aleksandra Sæheim
Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 4.0 Internationell-licens.
All innhold i Læring om læring er publisert med cc lisens
Navngivelse-IkkeKommersiell-Ingen bearbeidelser 4.0 Internasjonal (CC BY-NC-ND 4.0)
Du har lov til å Dele — kopiere, distribuere og spre verket i hvilket som helst medium eller format
På følgende vilkår:
Navngivelse — Du må oppgi korrekt kreditering
IkkeKommersiell — Du kan ikke benytte materialet til kommersielle formål.
IngenBearbeidelser — Dersom du remixer, bearbeider eller bygger på materialet, kan du ikke distribuere det endrede materialet.