Hvorfor er studentene misfornøyde når alt går som en drøm?
Abstract
ABSTRACT: Denne artikkelen handler om en CASE-dag som ble konvertert fra fysisk til digitalt format. Målgruppen var 500 HR-studenter ved Høyskolen Kristiania og samarbeidspartner var treningssenterkjeden SATS som stilte med reell case fra pandemiåret 2020. Hovedfokus er dreiebokens innhold og metoder med refleksjoner rundt valgene som ble tatt. Studentenes evaluering av CASE-dagen legges frem samt innsikten vi fikk gjennom dette. Artikkelen viser at intensjonen, planen og gjennomføringen var god, men studentevalueringen viste at vi hadde undervurdert en viktig faktor.
Nedladdningar
##submission.downloads##
Publicerad
Nummer
Sektion
Licens
Copyright (c) 2021 Ingvil Lid Schow
Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 4.0 Internationell-licens.
All innhold i Læring om læring er publisert med cc lisens
Navngivelse-IkkeKommersiell-Ingen bearbeidelser 4.0 Internasjonal (CC BY-NC-ND 4.0)
Du har lov til å Dele — kopiere, distribuere og spre verket i hvilket som helst medium eller format
På følgende vilkår:
Navngivelse — Du må oppgi korrekt kreditering
IkkeKommersiell — Du kan ikke benytte materialet til kommersielle formål.
IngenBearbeidelser — Dersom du remixer, bearbeider eller bygger på materialet, kan du ikke distribuere det endrede materialet.