Bidrar utvikling og bruk av digitale læringsrom i Canvas til en forbedring av jusstudenters læringsutbytte?
Abstract
Problemstillingen er sentral i det pågående prosjektet Læring og Canvas ved Det juridiske fakultet ved Universitetet i Tromsø. Det overordnede formålet med prosjektet er å øke studentenes læringsutbytte i to konkrete fag, samt tilrettelegge for forbedrede kunnskaper og ferdigheter innen folkerettslig metode. Formålet skal oppnås ved å utvikle og ta i bruk digitale læringsrom i ny LMS-plattform som verktøy i undervisningen. Vi vil presentere hvordan vi har planlagt og bygget opp de digitale læringsrommene, og hva evalueringen så langt forteller oss om bruk og læringsutbytte.
Nedladdningar
##submission.downloads##
Publicerad
Nummer
Sektion
Licens
All innhold i Læring om læring er publisert med cc lisens
Navngivelse-IkkeKommersiell-Ingen bearbeidelser 4.0 Internasjonal (CC BY-NC-ND 4.0)
Du har lov til å Dele — kopiere, distribuere og spre verket i hvilket som helst medium eller format
På følgende vilkår:
Navngivelse — Du må oppgi korrekt kreditering
IkkeKommersiell — Du kan ikke benytte materialet til kommersielle formål.
IngenBearbeidelser — Dersom du remixer, bearbeider eller bygger på materialet, kan du ikke distribuere det endrede materialet.