Kan digital undervisning fungere bedre enn klasseromsundervisning?
- en refleksjon
Sammendrag
I denne artikkelen presenterer jeg en konkret erfaring fra en digital undervisning som uforventet gikk bedre enn den hadde gjort tidligere år i klasserommet. Ulike elementer som kan forklare hvorfor denne undervisningen ble så godt mottatt av studentene presenteres som en refleksjon. Artikkelen er ment som en erfaringsdeling og et bidrag til videre refleksjon og utforskning knyttet til digital undervisning fremover.
Downloads
Nedlastinger
Publisert
Utgave
Seksjon
Lisens
Opphavsrett 2022 Aleksandra Sæheim
Dette verket er lisensiert under en Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International Lisens.
All innhold i Læring om læring er publisert med cc lisens
Navngivelse-IkkeKommersiell-Ingen bearbeidelser 4.0 Internasjonal (CC BY-NC-ND 4.0)
Du har lov til å Dele — kopiere, distribuere og spre verket i hvilket som helst medium eller format
På følgende vilkår:
Navngivelse — Du må oppgi korrekt kreditering
IkkeKommersiell — Du kan ikke benytte materialet til kommersielle formål.
IngenBearbeidelser — Dersom du remixer, bearbeider eller bygger på materialet, kan du ikke distribuere det endrede materialet.