Kan digital undervisning fungere bedre enn klasseromsundervisning?
- en refleksjon
Abstract
In this article, I present an experience from digital teaching that unexpectedly went better than previous years in the classroom. Various factors that may explain why this lecture was so well received by the students, are presented as reflections. The goal of this article is to share my experience and to contribute to further reflections on the role of digital teaching in the future.
Downloads
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Aleksandra Sæheim
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All innhold i Læring om læring er publisert med cc lisens
Navngivelse-IkkeKommersiell-Ingen bearbeidelser 4.0 Internasjonal (CC BY-NC-ND 4.0)
Du har lov til å Dele — kopiere, distribuere og spre verket i hvilket som helst medium eller format
På følgende vilkår:
Navngivelse — Du må oppgi korrekt kreditering
IkkeKommersiell — Du kan ikke benytte materialet til kommersielle formål.
IngenBearbeidelser — Dersom du remixer, bearbeider eller bygger på materialet, kan du ikke distribuere det endrede materialet.