God kinoreklame
Kinopublikum gir NTNU tredjeplass i en undersøkelse over de 18 mest
populære kinoreklamene i perioden 26. februar til 21. april. Hele 57
prosent av de som ble spurt, svarte at de hadde lagt merke til
NTNU-reklamen og kunne gjengi budskapet i den.
Reklamen gjorde mest inntrykk på kvinnene. 67 prosent av dem rangerte
NTNU-innslaget på førsteplass. På etterfølgende plasser kom Melkesjokolade
og Solo, Kilroy Travels, Nike og Goretex.
Mennene holder Nike og M-sjokolade på første og andreplass mens NTNU delte
tredjeplass med Solo, Lion og Kilroy Travel.
Undersøkelsen ble utført av sosiolog Geir Waagsbø ved SMI på oppdrag av
Bergensfirmaet Capa Captive Audience AS Kinoreklame.
Konferansemapper
NTNU-info har nå på lager et større opplag konferansemapper med
universitetets navn og emblem. Mappene fås ved henvendelse til
ekspedisjonen i Informasjonshuset, telefon (735)95540 eller telefaks
(735)95437.
Profilutstilling på Dragvoll
Utstillingen som viser en del av Bruno Oldanis skisser for NTNUs grafiske
profil, er nå flyttet over til Universitetssentret på Dragvoll.
Utstillingen ble først vist i Hovedbygget på Gløshaugen i forbindelse med
Kollegiets behandling av profil-saken. Arbeidet med profilhåndbok for NTNU
pågår nå etter de retningslinjer Kollegiet har vedtatt.
Ansvarlig redaktør: Informasjonsdirektør Kåre Kongsnes
Teknisk ansvarlig: www-admin@www.ntnu.no
Last modified:01:24:15 1996-05-10