Presentasjoner 2017
Presentasjoner fra Ledelse og kvalitet i skolen 2017
Torsdag 9. februar
Sesjon 1A: Lesson Study som metode for skolebasert kompetanseutvikling. Hva trengs av ledelse?
Camilla Dahlen, Hommelvik skole
Camilla Dahlen, Hommelvik skole
Sesjon 3A: ”Rektorutdanningen er praksisnær og relevant – det beste studiet jeg har tatt” Blir det mer enn personlig utvikling?
Kjell Atle Halvorsen, NTNU
Carl F. Dons, NTNU
Øystein Johannessen, Nordland Fylkeskommune
Odd-Erik Røstad, Ørland kommune
Kjell Atle Halvorsen, NTNU
Carl F. Dons, NTNU
Øystein Johannessen, Nordland Fylkeskommune
Odd-Erik Røstad, Ørland kommune
Fredag 10. februar
En utmaning för skolledare – att bruka vetenskaplig kunskap om skolans inre liv
Mats Ekholm, Karlstads universitet
Mats Ekholm, Karlstads universitet
Sesjon 1B: Ledelse av en skole i digital utvikling
Siw Olsen Fjørtoft, Trondheim Kommune
Per Anders Moen, Ranheim skole
Siw Olsen Fjørtoft, Trondheim Kommune
Per Anders Moen, Ranheim skole
Sesjon 3B: Jakten på god klasseledelse
Inger-Lise Smenes, Henda skole
Torunn Haugan Owren, Øksnevad videregående skole
Inger-Lise Smenes, Henda skole
Torunn Haugan Owren, Øksnevad videregående skole