Ukategorisert

ØK-nytt uke 49

Det er høysesong for disputaser. Mandag denne uken var det klart for Vivek Sinha fra IØT. Tittelen på hans avhandling var:“Growing new ventures at the base of the pyramid: Unleashing the potential of renewable energy for off-grid electrification”. Komiteen besto av Associate Professor Dimo Ringov, ESADE Business School, Spain, Associate Professor Siri Jakobsen, Nord University og Øyvind Bjørgum fra instituttet. Veileder har vært Professor Øystein Widding, og medveileder Candida Brush, Babson College. Her er Vivek med disputasleder, veileder og internt komitemedlem Øyvind:

Ellers har det vært mye campus denne uken. Jeg deltok i folkemøte og debatt i Samfundet på mandag, og vi hadde andre møte i Campusklyngebrukergruppen for Økonomi og Innovasjon på onsdag. Et langsiktig og viktig arbeid!

Da får alle nyte nok en førjulshelg, og ta vare på hverandre!