Ukategorisert

ØK-nytt uke 16

Den store nyheten denne uken var at Eksperter i team har vunnet DIKUs utdanningspris for andre gang! «Eksperter i team er gjennomsyret av kontinuerlig kvalitetsutvikling, og NTNU har jobbet med spredning på en fremragende måte», var noen av lovordene vi fikk av minister for høyere utdanning Henrik Asheim. Rektor Anne Borg har erklært at hun er stolt og glad på vegne av hele NTNU og særlig EiT. Det er det lett å være enig i! Fabelaktig flott av alle i fagseksjonen, ikke minst det digitale løftet som er foretatt det siste året, og som løfter aktiviteten til nye høyder. Er skikkelig, skikkelig stolt dekan! Og Bjørn Sortland er ikke så lite stolt han heller:

Eller gikk mye av sist uke med til dialogmøter med rektor og alle våre institutter, instituttledermøte og styremøte på fakultetet. Anne Borg er imponert over alt vi får til, og kommenterte til meg på slutten av dagen fredag at hun tydelig ser alt det positive som har skjedd siden vi startet for drøye fire år siden. Veldig bra gjennomført!

Håper alle har hatt, og fortsetter å ha, en god helg!

Monica