Ukategorisert

ØK-nytt uke 33

Hei, da er immatrikuleringsuken ved veis ende, og vi har fått tatt i mot studenter på alle campus og alle studieprogram! Selv rakk jeg å møte studenter på Indøk, på Ingeniørlogistikk, alle bachelorprogrammene på HHS og ISØ samt masterprogrammene på HHS. Det er svært oppløftende å treffe så mange unge mennesker som ønsker å ta sin utdanning hos oss. Jeg kommer til Ålesund neste uke og skal hilse på de nye studentene da, og tilsvarende på Gjøvik litt senere ut i september.

Neste uke starter selve undervisningen, og studentene kan nå stort sett sitte med normal avstand i auditoriet. Det blir godt å komme i gang!

Ellers kan nevnes at vi har en ny ansatt: Ranik Raaen Wahlstrøm begynte som førsteamanuensis i Business Analytics ved HHS 1. juli. Han har både master- og doktorgrad fra HHS og mange kjenner ham nok fra før. Velkommen så mye i en ny rolle!

Riktig god helg til alle!

Monica