Categories
Ukategorisert

Nye artiklar

Prosjektleiar Myren-Svelstad har nyleg publisert to artiklar; den eine om berekraftig litteraturdidaktikk, den andre er ei økokritisk lesing av barnelitteratur.

Artikkelen Sustainable Literary Competence: Connecting Literature Education to Education for Sustainability er del av spesialnummeret «Opening the Ecological Text» i tidsskriftet Humanities. Artikkelen drøftar kritisk antakingar om samanhengen mellom berekraftskompetanse og litterær lesing, og føreslår ein ny måte å tenkje om litteraturundervisningas rolle på.

Artikkelen Ting som er for store og ting som er for små: Økologisk tenkning i Ruth Lillegravens Eg er eg er eg er kan lesast i Barnelitterært forskningstidsskrift. Artikkelen analyserer Lillegravens diktsamling for born, med vekt på korleis dikta overfører økologiske problemstillingar ned på eit forståeleg, mellommenneskeleg nivå.

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *