Om fagkomiteens bloggtjeneste

Hei! Velkommen til fagkomiteens bloggtjeneste. Som komité har vi et overordnet mål om å skape et tettere forhold mellom psykologstudenter og arbeidslivet ved å opprette kontakter, og inspirere studentene. I tillegg ønsker fagkom også å tilby faglig klinisk påfyll, og gi studenter muligheten til å oppdage det brede spekteret av muligheter innen psykologifeltet. Som en del av dette arbeidet har vi fokus på å arrangere skyggedager, foredrag, workshops, samt å finne en profesjonsstudent til trainee-stillingen hvert skoleår. Dette skal gi studentene en mulighet til å få et innblikk i psykologyrket, og hva arbeidsplassene har å by på.

Nå har vi også opprettet denne bloggen slik at kontaktene våre lettere kan formidle informasjon til studentene. Her vil det bli publisert oppsummeringer av foredrag og workshop, samt annen spennende info og nyttige ressurser! Gjerne kontakt oss om du har noen ønsker om arrangementer eller temaer.