Håvard Huse
Publikasjoner
2024
-
Huse, Håvard;
Olsen, Lars Erling.
(2024)
Er det hensiktsmessig med for mye praksis i høyere utdanning?.
kampanje.com
Kronikk
2021
-
Huse, Håvard;
Arve, Pettersen;
Hans Mathias, Thjømøe;
Runar, Framnes.
(2021)
Markedsføringsledelse.
Universitetsforlaget
Universitetsforlaget
Fagbok
2020
-
Huse, Håvard.
(2020)
Credit cards in the freezer: explaining payment problems with behavior.
BI Marketing Magazine
Populærvitenskapelig artikkel
2019
-
Huse, Håvard;
Haugland, Sven Arne.
(2019)
Predicting Credit Card Delinquency: A Structural Model of Cardholder Financial Behavior.
Norges Handelshøyskole (NHH)
Doktorgradsavhandling
Tidsskriftspublikasjoner
-
Huse, Håvard;
Olsen, Lars Erling.
(2024)
Er det hensiktsmessig med for mye praksis i høyere utdanning?.
kampanje.com
Kronikk
-
Huse, Håvard.
(2020)
Credit cards in the freezer: explaining payment problems with behavior.
BI Marketing Magazine
Populærvitenskapelig artikkel
Bøker
-
Huse, Håvard;
Arve, Pettersen;
Hans Mathias, Thjømøe;
Runar, Framnes.
(2021)
Markedsføringsledelse.
Universitetsforlaget
Universitetsforlaget
Fagbok
Rapport
-
Huse, Håvard;
Haugland, Sven Arne.
(2019)
Predicting Credit Card Delinquency: A Structural Model of Cardholder Financial Behavior.
Norges Handelshøyskole (NHH)
Doktorgradsavhandling
Undervisning
Emner
Formidling
2020
-
Vitenskapelig foredragHuse, Håvard; Hunneman, Auke; Haugland, Sven Arne. (2020) What Explains Credit Card Delinquency: Mental Accounts or Rational Financial Planning?. University of Zagreb EMAC Online 2020 Regional Conference , Online 2020-09-16 - 2020-09-19
2009
-
Vitenskapelig foredragUlvnes, Arne Morten; Huse, Håvard. (2009) The Tradeoff Between Safeguarding and Adaptation in B2B Marketing Systems: A Customer Perspective. Johan Arndts Markedsføringskonferanse 2009-06-04 - 2009-06-05
2008
-
PosterHuse, Håvard. (2008) Economizing on plural form governance. 18th Nordic workshop on interorganizational research , Bergen 2008-08-21 - 2008-08-23
-
Vitenskapelig foredragHuse, Håvard; Ulvnes, Arne Morten. (2008) Probing the satisfaction – loyalty link: Does involvement, variety seeking and relationship investments attenuate the relationship?. NHH Johan Arndts Markedsføringskonferanse 2008-06-11 - 2008-06-12