Kjell Are Refsvik
61135228
Mustad, Bygg 118, Inngang A, kontor 305, Gjøvik, Raufossvegen 20
Om
Arbeider ved bachelorprogrammet i interaksjonsdesign.
Publikasjoner
2023
-
Refsvik, Kjell Are;
Alsos, Ole Andreas;
Bolstad, Torstein.
(2023)
Lessons Learned from Teaching and Tutoring – Design Thinking for Electrical Engineering Students.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
2021
-
Tveten, Ann-Kristin;
Hanssen, Lillian;
Buan, Aslak Bakke;
Hundstad, Erik Hvid;
Killi, Simen;
Jakobsen, Anita Nordeng.
(2021)
Fremtidens teknologistudier (FTS), grupperapport: A2 - Bachelor "fri".
NTNU
Rapport
2014
-
Bjørgen, Anne Mette;
Refsvik, Kjell Are.
(2014)
IKT i undervisning - et samspill.
GD Gudbrandsølen Dagningen
Leserinnlegg
2012
-
Hjelsvold, Rune;
Fan, Jingjing;
Nordkvelle, Yngve Troye;
Refsvik, Kjell Are.
(2012)
Å tagge eller ikke tagge Kan studenter i høyere utdanning bidra til læringsobjekter av økt gjenbruksverdi og kvalitet?.
UNIPED
Vitenskapelig artikkel
2010
-
Hjelsvold, Rune;
Fan, Jingjing;
Nordkvelle, Yngve Troye;
Refsvik, Kjell Are.
(2010)
Exploring Quality Issues in the Use of LOs: To Tag or Not to Tag?.
CEUR Workshop Proceedings
Vitenskapelig artikkel
Tidsskriftspublikasjoner
-
Bjørgen, Anne Mette;
Refsvik, Kjell Are.
(2014)
IKT i undervisning - et samspill.
GD Gudbrandsølen Dagningen
Leserinnlegg
-
Hjelsvold, Rune;
Fan, Jingjing;
Nordkvelle, Yngve Troye;
Refsvik, Kjell Are.
(2012)
Å tagge eller ikke tagge Kan studenter i høyere utdanning bidra til læringsobjekter av økt gjenbruksverdi og kvalitet?.
UNIPED
Vitenskapelig artikkel
-
Hjelsvold, Rune;
Fan, Jingjing;
Nordkvelle, Yngve Troye;
Refsvik, Kjell Are.
(2010)
Exploring Quality Issues in the Use of LOs: To Tag or Not to Tag?.
CEUR Workshop Proceedings
Vitenskapelig artikkel
Del av bok/rapport
-
Refsvik, Kjell Are;
Alsos, Ole Andreas;
Bolstad, Torstein.
(2023)
Lessons Learned from Teaching and Tutoring – Design Thinking for Electrical Engineering Students.
Vitenskapelig Kapittel/Artikkel/Konferanseartikkel
Rapport
-
Tveten, Ann-Kristin;
Hanssen, Lillian;
Buan, Aslak Bakke;
Hundstad, Erik Hvid;
Killi, Simen;
Jakobsen, Anita Nordeng.
(2021)
Fremtidens teknologistudier (FTS), grupperapport: A2 - Bachelor "fri".
NTNU
Rapport
Undervisning
Emner
Formidling
2023
-
Faglig foredragRefsvik, Kjell Are. (2023) The Teaching Makerspace – Building a Better Classroom. NTNU Learning Safari , Gjøvik 2023-01-05 - 2023-01-05
2022
-
Populærvitenskapelig foredragBjørgen, Anne Mette; Refsvik, Kjell Are; Brodal Syversen, Kristina; Bjertnæs, Hanne. (2022) Karrieredag for pedagogikkstudenter Lillehammer. Institutt for pedagogikk Karrieredag for BA-studenter , Høgskolen i Innlandet 2022-04-07 - 2022-04-07
-
Faglig foredragRefsvik, Kjell Are; Hermansen, Mari; Ida, Parelius. (2022) Three roles supporting a makerspace UDLHE for design students: Makerspace Coordinator, Programme Manager, and University Lecturer. Universal Design for Learning in Higher Education Network UDLHE Digicon – A UDL Makerspace conference 2022 , Online 2022-10-18 - 2022-10-20